luni, 5 martie 2012

De vorba cu ... Crissy


Castigatoarea primei noastre provocari - Tema #1 "Martisoarele din sac" este Crissy - si astazi o avem invitata pe Provocari Verzi. Va invitam sa faceti cunostinta cu Cristina si intrati in lumea ei creativa si frumoasa:


Crissy in primul rand felicitari! Creatia ta realizata pentru tema "Martisoarele din sac" ne-a fascinat pur si simplu si a intrunit cel mai mare punctaj! Ne bucuram sa te avem invitata luna aceasta! Suntem sigure ca toata lumea este curioasa sa afle cine este in spatele "delicioasei" brose martisor care ti-a adus premiul. Asa ca te rugam sa ne spui cateva cuvinte despre tine.

Vă mulțumesc pentru voturile acordate și pentru premiul oferit și sunt foarte încântată că pot să vă adresez câteva cuvinte despre mine și creațiile mele. Mă numesc Cristina, am 25 de ani și sunt din București. În general mă ocup cu restaurarea și conservare picturilor murale, ceea ce face ca mai puțin de jumătate din an să-l am disponibil pentru hobby-urile mele care sunt: călătoriile, pictura, goblenul, crearea de bijuterii, decoupage-ul, realizarea diverselor obiecte decorative.



Am descoperit pe blogul tau creatii minunate, foarte variate ca tema, materiale si mod de executie. Ce inseamna pentru tine lucrul manual si care este tehnica pe care o ai cel mai aproape de suflet?

Pentru mine lucrul manual reprezintă cel mai plăcut și relaxant mod de a-mi petrece timpul. Zilnic simt nevoia de a lucra câte ceva și faptul că mă ocup cu tehnici diverse face să nu mă plictisesc niciodată. Goblenul (de fapt orice fel de cusături: în cruciuliță, broderii...) a fost prima tehnică pe care am învățat-o și am multe amintiri frumoase legate de acea perioadă.




Rha:  Tinand cont de paleta ''colorata'' de accesorii pentru creatie ce se gaseste pe piata, ce sanse crezi ca au produsele realizate prin ''reciclare''?

Un produs realizat din materiale reciclate are avantajul unui cost redus, fiind accesibil oricui.



Rux:  Ai mai folosit pana acum in creatiile tale principiul 3R si 1O? Si daca da, cu ce materiale ti-a placut cel mai mult sa lucrezi?

Până acum acest principiu l-am utilizat în execuția obiectelor decorative, cum ar fi: suporturi de creioane, ghivece, vaze, cutii de bijuterii, iar ca material favorit a fost plasticul de la diverse ambalaje.





Ramo: Care crezi ca este impactul creatiilor realizate prin reciclare/reutilizare asupra clientilor?

Indiferent de materialele folosite orice obiect are șanse dacă răspunde cerințelor potențialului client și este realizat cu talent.


Oana:  Ce te-a inspirat atunci cand te-ai hotarat ce vrei sa realizezi pentru provocare?


Când am văzut tema provocării voastre, realizarea unei broșe-mărțișor, m-am gândit la forma ovală și la floare, inspirată fiind doar de venirea primăverii.




Rux:  Spune-ne cateva cuvinte despre experienta lucrului cu sac si bineinteles despre brosa pe care ai creat-o pentru provocare:) !

Prima dată când am lucrat cu sac, plasă de legume, a fost la această broșă și mi s-a părut destul de dificil pentru că materialul fugea în toate părțile, se deșira și era greu de fixat pe spatele lucrării. Baza pentru broșă a fost fetrul, peste care am aplicat în diagonală cele două plase, apoi i-am cusut a doua jumătate, tot din fetru, nu înainte de a lipi acul de broșă pe spate. Floarea și mijlocul ei cu mărgele de nisip au fost cusute.  Pentru o finisare frumoasă am lipit de jur-împrejur o bandă roșie ce imită pielea.




Oana:  Daca ai darui obiectul respectiv - brosa , la cine te-ai gandi prima data?

Dacă ar fi de dăruit, ca și multora, probabil, prima dată îmi vine în gând mama, chiar dacă de mulți ani nu mai e lângă mine.

Crezi ca lumea cunoaste suficient de bine ce presupune principiul 3R: recicleaza, refoloseste, redu? Este acesta un principiu sanatos de viata, benefic pentru oameni, animale si mediu in general?


Lumea nu e conștientă deocamdată pe deplin de beneficiile celor 3R. Dacă nu vom recicla, refolosi și reduce deșeurile vom ajunge să ne copleșească și nu vom mai avea unde să trăim. Pământul nu-i o sursă infinită de materii prime.



Care este mesajul tau pentru Provocari Verzi, dar si pentru participantii la provocari si cei care ne urmaresc activitatea?

Înființarea acestul blog, de Provocări Verzi, este o idee foarte bună deoarece încurajează folosirea materialelor vechi pentru a crea lucruri noi. Doresc blogului cât mai mulți vizitatori și participanți la provocări, inspirație multă și spor în realizarea obiectelor eco unicat.


Iti multumim pentru ca ai stat de vorba cu noi si pentru urarile frumoase. Ne bucuram ca te-am avaut alaturi de noi inca de la inceputul unei calatorii pe parcursul careia ne dorim sa invatam, sa cream, sa ne perfectionam, sa legam prietenii si sa ne provocam pentru a deveni.. mai buni:).


Puteti vizita blogul Cristinei aici: Crissy's work. Ii multumim si pentru ca ne-a trimis fotografiile pe care le puteti admira in articol si care, bineinteles, ii apartin!


Un comentariu:

  1. Ma bucur sa vad ca inca mai brodeaza lumea. cand eram mai tanara...ahahaa... :)
    Felicitari, Crissy, pentru rabdarea ta si pentru frumoasele tale lucrari!

    RăspundețiȘtergere