joi, 8 martie 2012

Cum facem ... o gentuta de blug

Gentuta mea de blugi - pisicuta s-a nascut din necesitate :)). Adica aveam nevoie de o gentuta neagra sport, drept urmare iata:

Am luat blugii lui Honey :D!!! Nu este fan de blugi negri, dar i-au trebuit pt o nunta mai casual (adica la care lumea s-a imbracat in blugi, lol) iar dupa nunta nu a mai vrut sa stie de ei. Tocmai cand se pregatea sa ii puna la cutia verde (gunoi) i-am furat de la el, si i-am "aranjat" :D.


Materiale :
- Blugi
- Metru
- Linie
- Ata si ac
- Nasturi tip capsa
- Foarfeca
- Fermoar
- Carioca speciala pentru scris pe materiale
- Un tricou pe care nu l-am mai folosit, pentru captuseala

Intai de toate am facut un semi plan/schita, cam cum mi-am propus sa arate la final geanta. Apoi am masurat sa intre in ea portofelul si mini portofelul minune cu de toate in el :D



Apoi am taiat, cusut, am prins nasturii/capsele, am pictat, si am pozat.


Pe spatele gentii am aplicat un buzunar, la care am pus si fermoar. Il folosesc pentru chei si mobil.
Buzunarul l-am decupat de pe spatele blugului. Prin decupat inteleg ca l-am taiat cu totul din blug.


Ador gentuta mea! Cand e acasa si o las deschisa, arata ca o pisicuta care doarme :D Si cel mai mult imi place ca nu mai are nimeni geanta ca a mea! Si pot sa o port si iarna si vara si primavara si toamna!



tips:
- pentru bretea am taiat niste fasii din blug, le-am cusut la capete pana am obtinut lungimea dorita, si apoi am impletit in 3. Si gata breteaua gentii!
- in loc de desenat pe geanta putem sa lipim paiete, sau sa coasem nasturi, etc etc


Pentru cei care au masina de cusut sigur ca merge mult mai repede procedeul! Mie mi-a luat cam aproape o zi, dar a meritat osteneala.

Rha

2 comentarii: