luni, 30 aprilie 2012

Premiile temei #3 "Cosulet cu flori"

Va multumim ca ati raspuns si de aceasta data invitatiei 3R si 1O si va felicitam pentru proiectele pe care le-ati inscris in concurs! Asa cum cred ca ati aflat de pe pagina temei curente, broscuta fermecata de la inlinkz a ales ca marele premiu oferit de RAMsMADE sa mearga la Alina S. Felicitari!!!

 

Iata mai jos si insigna pe care o poti afisa pe blog:




 

Pentru a copia codul selectati-l, dupa care folositi combinatia CTRL si C.

Te rugam sa iei legatura cu Ramona ( (ramsmade@aol.com ) pentru a stabili alte detalii.

Pe podium: 
Locul 1: Vavaly
Locul 2: Crissy
Locul 3: Florentina


Va rugam sa preluati insigna :) de mai jos.




 

Pentru a copia codul selectati-l, dupa care folositi combinatia CTRL si C.
Vavaly te rugam sa ne contactezi pe adresa de mail  pentru a putea intra in posesia premiului oferit de Rux
In mai o vom avea ca invitat special pe  Vavaly  si va pregatim un interviu dragut din care sa o cunoastem mai bine si in care sa ne povesteasca si cate ceva despre creatia premianta.
Va multumim tuturor si va asteptam la urmatoarea provocare care incepe maine - tema 4 :D!!

6 comentarii:

  1. Ce pot sa mai spun? sunt fara cuvinte... Se pare ca dragul meu cosulet, una din cele mai dragi creatii ale mele, mi-a purtat mare noroc. Va multumesc din tot sufletul dragele mele , sunt coplesita de aceasta alegere. Provocarile voastre imi sunt din ce in ce mai dragi. Daca as avea putere as spune tuturor despre voi, despre cat de minunate si sufletiste sunteti. Va ador! Abia astept urmatoarea provocare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, Vavaly! Felicitari tuturor!
    Va multumesc mult, dragi "provocatoare"! (ce-mi place cum suna...)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări tuturor! Fetelor, vă mulțumesc mult pentru voturi:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari Vavaly!
    Felicitari Crissy!
    Felicitari Florentina!
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere